Huh huh, aika kauan on mennyt edellisestä postauksesta! Mietinkin jo, että sulkisin koko blogin, mutta aika paljon täällä kuitenkin olen saanut postia teiltä kaikilta ihanilta lukijoilta <3 Ajattelin siis kuitenkin jatkaa tätä, nyt kun puikotkin pysyvät taas kädessä!

Olen ollut kauan kutomatta rannekanavan oikuttelun johdosta, mutta nyt vihdoin olen pystynyt palaamaan kutomisen pariin. On se kyllä terapeuttista :) Aika iso osa elämästä on puuttunut kun ei ole voinut kutoa. Vaikken koskaan oikein istumalla istu kutomaan, mutta esim telkkarin katselu on ollut hankalaa, kun ei ole voinut kutoa yhtään.

Itselle tämä on vaan harrastus, en tee sukkia bisnesmielessä, mutta olen silloin tällöin myynyt joitain sukkia. Nyt lahjoitin vasta ison kasan sukkia kotipalveluun vanhuksille. Siksipä on nyt hyvä aloittaa uusien teko, kun sukkakori ammottaa tyhjyyttään. 

Tässä nyt ovat ensimmäiset valmiit sukat!

20180308_141813.jpg

(Kuva: Meillä Neulotaan)

Melkein itku pääsi, kun nämä valmistuivat, ehkäpä saan oikeasti rakkaan harrastukseni takaisin ja pystyn, VIHDOIN!, jatkamaan kutomista. Vielä ei pysty ihan samaa tahtia kutomaan kuin ennen, mutta kunhan eden muutamat sukat valmistuisivat ennen kesää. Sekin riittäisi. Käsi tuntui yllättävän hyvältä, joten olen aika optimistinen tällä hetkellä asian suhteen.

Ja kiitos teille kaikille lukijoille, jotka olette sähköpostia laittanut ja toivottanut tsemppiä! On ollut ihana lukea viestejä ja niiden ansiosta tämäkin blogi sai vielä jatkoaikaa. 

Ihanaa kevättä kaikille ja toivottavasti pääsen pikaisesti päivittämään lisää kuvia uusista sukista, sillä onhan tämä blogin pitäminenkin mukavaa touhua! :)